رویه های باز گرداندن کالا

شرايط بازگشت کالا

بازگشت کالا تا هفت روز از زمان خريد امکان‌پذير است.
مشتريان عزيز مي‌توانند تا هفت روز بعد از تحويل گرفتن کالاي خود، براي بازگشت آن با خدمات مشتريان تماس بگيرند.
 

پس از بررسي درخواست مشتري و در صورت دارا بودن شرايط بازگشت، پالادیوم برای دریافت کالا با مشتری هماهنگ خواهد نمود .
گفتني‌ست وجه پرداخت شده توسط خريدار، ظرف مدت حداکثر سه الی پنج روز کاري (از زمان بازگشت محصول) به حساب وي بازگردانده خواهد شد.

بازگشت محصول به يکي از دلايل «انصراف مشتري از خريد» و يا «نقص و اشکال کالا» در صورت دارا بودن شرايط زير قابل انجام است:

انصراف مشتري از خريد :

پوشاک: عدم استفاده و پوشيده نشدن لباس، سالم بودن اتيکت و نبود ايراد ظاهري در کالا

نقص و اشکال کالا :

اگر محصول خريداري شده پيش از استفاده، ايراد و اشکال فني يا ظاهري داشته باشد.

  • در صورت برخورد با چنين اشکالات اوليه، از استفاده يا تعمير کالا خودداري نماييد و آن را با بسته‌بندي و به همراه کليه لوازم جانبي  به همان شکل اوليه حفظ نماييد.  استفاده از کالاي معيوب توسط مشتري يا هرگونه تلاش براي تعمير آن پس از تشخيص اشکال اوليه ، محصول را از شمول گارانتي خارج کرده و کالاي مذکور قابل بازگشت نخواهد بود.

  • بازگشت محصول کاملا رايگان خواهد بود و هزينه‌اي بابت آن از مشتري دريافت نخواهد شد.

توجه :لازم است کارتن و جعبه اصلي محصولات نگهداري شود و از دور ريختن آن جداً خودداري شود. استفاده از اين سرويس تنها در صورتي امکان‌پذير است که کالا در کارتن يا جعبه اصلي خود بازگردانده شود. برچسب زدن يا نوشتن توضيحات، آدرس يا هر مورد ديگري روي کارتن يا جعبه اصلي کالا و يا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بين خواهد برد.

لطفاً توجه داشته باشيد که هرگونه تغيير در شرايط اوليه کالا- حتي در بسته بندي- امکان استفاده از اين سرويس را از بين خواهد برد.

کالا را چطور ارسال کنيم :

لطفاً قبل از هر اقدامي، با کارشناسان خدمات مشتريان به شماره تلفن ۰۹۳۹۸۰۶۶۷۴۶ تماس بگيريد. بازگشت كالا صرفا با هماهنگي كارشناسان ميسر خواهد بود. از ارسال کالا بدون هماهنگي جداً خودداري کنيد.

فاکتور و فرم بازگشت كالا همراه کالا ارسال شود.